Conditii garantie

Garantia se solutioneaza la sediul eDiagnoza, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Garantia este solutionata in maxim 30 zile de la receptionarea produsului in service.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de serviciu cu care s-a facut expedierea. eDiagnoza  va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri,  folosite etc.
Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.
Produsele software nu fac obiectul garantiei.
eDiagnoza nu isi asuma raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul sau.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (10 EUR fara TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigarii).
Fiecare produs comercializat de eDiagnoza este insotit de o serie unica si un sigiliu.
Atentie: Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei. NU SE ACCEPTA PRODUSUL IN NICI UN SERVICE FARA ACEST SERIAL
raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 1 an, calculat de la livrarea produsului.